سرپرستی روزنامه اقتصادی آسیا در مشهد
  • بیوگرافی جک ما، مؤسس گروه علی بابا و سومین فرد ثروتمند چین
  • وداع جانت یلن با بانک مرکزی آمریکا
  • نرخ اثرگذاری سود تسهیلات ساخت مسکن بالاتر از ۲۶درصد است
  • ایجاد تعاونی نیروی کار راهی برای مقابله با بحران بیکاری
  • دلار متناسب با تورم گران نشده است/ مسکن با تورم پیش رفت
  • اعزام بزرگترین محموله اهدایی واحدهای صنعتی خراسان رضوی به مناطق زلزله زده
  • نقش تاثیرگذارخدمات کلینیک صنعت در واحدهای تولیدی 
  • نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه آپادانا در مشهد برگزار می‌شود
  • پدیده باید به آرامش برسد تا سرمایه گذار ورود پیدا کند
  • واریز مبلغ اول کنسرسیوم و آغاز عملیات اجرایی لورایز در چهار جبهه
  • تشریح سیاست های مدیر عامل گروه شرکت های پدیده
  • آماده‌باش اکیپ های نظارت و بازرسی سازمان در ایام آخر صفر
  •  نمایشگاه هنری در حمایت از هموطنان  زلزله‌زده  
  • برپایی موکب استقبال از زائران پیاده در تپه سلام مشهد
  • ﺧﻼﺻــﻪ ﮐﺎرﺑــﺮدى 22 ﮐﺘــﺎب ﻻﺗﯿــﻦ ﺟــﺬاب ﺣــﻮزه ﮐﺴــﺐ و ﮐﺎر
  • تامین مالی؛ اﺻﻠــﻰ ﺗﺮﯾــﻦ دﻏﺪﻏــﻪ ى ﻣﺎﻟــﮑﺎن ﭘــﺮوژه ﻫــﺎى ﺳــﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻰ
  • ﺑﻬﺮه ﻫﺎى ﺑﺎﻧﮑﻰ و ﮐﺎﻫﺶ ﻧﻘﺪﯾﻨﮕﻰ
  • ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮ ﻗﺸﺮ ﻣﺘﻮﺳﻂ ﺑﺎﺷﺪ
  • ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺗﻤﺮﮐﺰ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮ ﻗﺸﺮ ﻣﺘﻮﺳﻂ ﺑﺎﺷﺪ
  • ساخت و تغییر پروفایل های مختلف در اندروید با Profile manager
  • جشن تولد لامبورگینی با "میورا اونتادور"
  • سیاستهای ویژه برای فروش محصولات پژو در ایران
  • خودروهای ارزان سوزوکی کیفیت یا تسخیر بازار
  • مشاور وزیر صنعت : قرارداد سیتروئن با ساپیا مبارک است
  • ضعف نظارت وزارت صنعت بر خودروسازان!
  • مرسدس کلاس E کوپه در حال تست با پوشش استتاری
  • فیشهای حقوقی و آدرسهای اشتباه
  • تولید ۲ مدل سواری متوقف شد
  • تولید ۲ مدل سواری متوقف شد
  • رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
  • رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
  • نیازمند یک خط اعتباری برای جذب سرمایه گذار و آغاز پروژه هستیم/ براساس حمایت های قطعی، می توانیم برنامه زمانبندی اعلام کنیم
  • آغاز طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی
  • حق ۴۹۰هزار کارگر در جیب ۱۶ مدیر دولتی
  • تست cs35 در کاشان/شاسی بلندی متفاوت که در سایپای کاشان مونتاژ می شود
  • نویسنده کتاب موج سوم، درگذشت
  • برج سلمان مشهد در آتش سوخت
  • پیامدهای رسمی گوگل و آمازون در ایران
  • کدخبر: 1879

    ضعف نظارت وزارت صنعت بر خودروسازان!

    شرکت مرتب خودرو در دو سال متوالی در ارزیابی عملکرد خدمات پس از فروش مردود شناخته شده است و این وضعیت در حالی است که وزارت صنعت مکلف به نظارت بر عملکرد خودروسازان است.

    به گزارش آسیا،  هر ساله عملکرد خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودرو در حوزه خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار گرفته و این شرکتها از نظر سطح خدمات رده‌بندی می‌شوند.

     

    در این زمینه در ارزیابی عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو در سال گذشته (۱۳۹۴) هفت شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین شامل شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو مردود شناخته شدند.

     

    این وضعیت در حالی است که یکی از این شرکت‌ها (مرتب خودرو) در ارزیابی سال قبل از آن نیز (۱۳۹۳) مردود شناخته شده بود. مردودی دوباره یک شرکت خودرویی در دو سال پیاپی در حالی است که طبق قانون، شرکتی که در این ارزیابی‌ها مردود شناخته می‌شود باید در بازه زمانی مشخص برنامه خود برای اصلاح عملکرد و ارتقای سطح خدمات و خروج از رده مردودی را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کند و مجددا مورد ارزیابی قرار گیرد.

     

    در این شرایط مشخص نیست چگونه شرکت مرتب خودرو که در ارزیابی‌هایی سال ۱۳۹۳ مردود شناخته شده بود باز هم در ارزیابی سال ۱۳۹۴ مردود شده و نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت در این حوزه چگونه است که یک شرکت برای دو سال پیاپی از اصلاح عملکرد خود خودداری کرده و همچنان جایگاه مردودی را حفظ کرده است.

     

    علاوه بر مرتب خودرو، شرکت کاسپین خودرو نیز در ارزیابی عملکرد خدمات پس از فروش در سال کاری ۱۳۹۳، مردود شناخته شده بود که البته در گزارش ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴ نامی از این شرکت نبوده و در رده‌بندی کیفی غایب است.

     

    این وضعیت و ابهام در چگونگی نظارت‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد خودروسازان و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در حالی است که براساس یک نظرسنجی‌ صورت گرفته مردم نیز از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران ناراضی هستند.

     

    طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.

    منبع: افکارنیوز

    کلید واژه ها
    خودروسازان-ارزیابی- وزارت صنعت و معدن
    نظرات
    اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید.
    ارسال نظر



    مطالب مرتبط