سرپرستی روزنامه اقتصادی آسیا در مشهد
  • عقب نشینی 152 پله ای شاخص بورس
  • زمان پرداخت «حقوق و عیدی حق‌التدریسان رسمی»اعلام شد
  • آشفتگی در بازار ارز؛ کدام حرف را باور کنیم؟
  • اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ازاجلاس ملی میزبانی ایرانی اسلامی حمایت می کند
  • حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری سومین اجلاس ملی میزبانی ایرانی اسلامی
  • برگزاری دومین سمینار تخصصی و همایش ملی رسانه و گردشگری در مشهد
  • تنظیم فرم های نظارتی اصناف در طرح ارشادی
  • بررسی راهکارهای توسعه شبکه گاز در روستای تاریخی کنگ
  • دعوت شهردار مشهد از مردم برای کاشت درخت به‌نام خود و عزیزانشان در کمربند سبز
  • بهترین روش را در جهت ساخت یک شهر موفق و آرمانی اجرایی خواهیم کرد
  • دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری از روش‌های روز در مسیر توسعه بهره‌مند شوند
  • بارثاوا، نهال نوپا هنر مشهد، یکساله شد
  • بهبود فضای کسب و کار یک مطالبه ملی است
  • «ثریا» فضایی می‌شود
  • گندله؛ رکورددار زنجیره فولاد شد
  • مشکل استفاده از کارتخوان در جایگاه‌ها حل می‌شود
  • کاربران آیفون ۱۰ با چه مشکلاتی مواجه‌اند؟
  • احتمال توقف تولید ۱۰ خودرو به‌دلیل مصرف بالای سوخت
  • مهمان‌نوازی اصیل ایرانی در اجلاس ملی میزبانی ایرانی اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود
  • تنها پول به عنوان پشتوانه و سرمایه محسوب نمی‌شوند
  • ساخت و تغییر پروفایل های مختلف در اندروید با Profile manager
  • جشن تولد لامبورگینی با "میورا اونتادور"
  • خودروهای ارزان سوزوکی کیفیت یا تسخیر بازار
  • سیاستهای ویژه برای فروش محصولات پژو در ایران
  • مشاور وزیر صنعت : قرارداد سیتروئن با ساپیا مبارک است
  • ضعف نظارت وزارت صنعت بر خودروسازان!
  • مرسدس کلاس E کوپه در حال تست با پوشش استتاری
  • تولید ۲ مدل سواری متوقف شد
  • تولید ۲ مدل سواری متوقف شد
  • فیشهای حقوقی و آدرسهای اشتباه
  • عقب نشینی 152 پله ای شاخص بورس
  • رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
  • رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
  • نیازمند یک خط اعتباری برای جذب سرمایه گذار و آغاز پروژه هستیم/ براساس حمایت های قطعی، می توانیم برنامه زمانبندی اعلام کنیم
  • آغاز طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی
  • حق ۴۹۰هزار کارگر در جیب ۱۶ مدیر دولتی
  • تست cs35 در کاشان/شاسی بلندی متفاوت که در سایپای کاشان مونتاژ می شود
  • برج سلمان مشهد در آتش سوخت
  • نویسنده کتاب موج سوم، درگذشت
  • کدخبر: 1456

    میتسوبیشی و نیسان به مشتریان خسارت می‌دهند.
    میتسوبیشی موتورز و نیسان موتور تایید کردند خسارت مشتریان را برای هزینه‌هایی که بابت اقتصاد سوخت کمتر از سطح اعلام شده برای بعضی از خودروها متحمل شده اند، جبران خواهند کرد.

    نامه‌هایی که توسط روسای هر دو خودروساز به امضا رسیده است، به مشتریان ارسال می‌شود. در این نامه‌ها ضمن عذرخواهی برای رسوایی تقلب در اقتصاد سوخت، سیاست جبران خسارت برای مشتریان تشریح شده است. بر اساس گزارش نیک‌کی، میزان خسارتی که به مشتریان پرداخت می‌شود، به نتایج تست اقتصاد سوخت بستگی دارد که وزارت حمل و نقل ژاپن از خودروهای این شرکتها انجام می‌دهد و احتمالا تا ماه آینده هم پایان نخواهد یافت. میتسوبیشی که خودروی مینی مدل Days را برای نیسان موتور تولید کرده است، سهم نیسان برای پرداخت خسارت را بر عهده خواهد گرفت. ارزش سهام میتسوبیشی موتورز در پی اعلام این خبر 3.6 درصد صعود کرد. سهام این شرکت از زمان افشای این رسوایی بیش از 50 درصد سقوط کرده است. کلاهبرداری میتسوبیشی در تست اقتصاد سوخت خودروهایش و ریزش ارزش سهام این شرکت ممکن است 335 میلیارد ین (سه میلیارد دلار) به دومین سهامدار بزرگ این شرکت ضرر بزند. شرکت میتسوبیشی که 10 درصد در میتسوبیشی موتورز سهم دارد نخستین سهامدار بزرگ این خودروساز است که ضرر احتمالی رسوایی مذکور را برآورد کرده است. این سهامدار هم مانند میتسوبیشی هوی اینداستریز که بزرگترین سهامدار میتسوبیشی موتور است اعلام کرده در حال حاضر نمی‌تواند درباره کمک بیشتر به این خودروساز اظهارنظر کند. تاکهیکو کاکیوچی، رییس میتسوبیشی هوی اینداستریز در یک کنفرانس مطبوعاتی در توکیو اظهار کرد: ما نمی‌توانیم درباره حمایت از میتسوبیشی موتور حرفی بزنیم زیرا اطلاع کاملی از بحران مذکور نداریم. حمایت سهامداران از میتسوبیشی موتورز برای دوام آوردن در برابر این رسوایی اهمیت زیادی دارد. بزرگترین سهامدار میتسوبیشی موتورز اعلام کرد پیش از اینکه برای حمایت بیشتر از این خودروساز تصمیم بگیرد، منتظر نتایج تحقیقات درباره کلاهبرداری میتسوبیشی خواهد بود. میتسوبیشی هوی اینداستریز و شرکت میتسوبیشی از جمله شرکتهای گروه میتسوبیشی هستند که 10 سال پیش به این خودروساز برای پوشش هزینه مشکلات ایمنی کمک کردند. تقاضا برای خودروهای میتسوبیشی موتورز در ژاپن پس از اینکه این شرکت برای نخستین بار اقرار کرد اقتصاد سوخت خودروهای مینی خود را 10 درصد بالاتر از سطح واقعی اعلام کرده است، به شدت کاهش یافت. خودروسازان از زمان افشای تقلب فولکس واگن در تستهای آلایندگی دیزلی، با تحقیق و تفحص فزاینده ای در زمینه برچسب و تبلیغات بهینگی مصرف سوخت و میزان آلایندگی روبرو هستند. از سپتامبر گذشته که معلوم شد فولکس واگن میلیونها خودروی آلاینده در سراسر جهان فروخته است، دولت فرانسه از دفاتر پژو سیتروئن برای بررسی آلایندگی خودروهای این شرکت بازرسی کرد و دایملر هم تحقیقات داخلی را در این زمینه آغاز کرد.

    کلید واژه ها
    رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
    نظرات
    اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید.
    ارسال نظر



    مطالب مرتبط