سرپرستی روزنامه اقتصادی آسیا در مشهد
  • جشن تولد لامبورگینی با "میورا اونتادور"
  • خودروهای ارزان سوزوکی کیفیت یا تسخیر بازار
  • سیاستهای ویژه برای فروش محصولات پژو در ایران
  • فیشهای حقوقی و آدرسهای اشتباه
  • ضعف نظارت وزارت صنعت بر خودروسازان!
  • مشاور وزیر صنعت : قرارداد سیتروئن با ساپیا مبارک است
  • مرسدس کلاس E کوپه در حال تست با پوشش استتاری
  • حق ۴۹۰هزار کارگر در جیب ۱۶ مدیر دولتی
  • تولید ۲ مدل سواری متوقف شد
  • تولید ۲ مدل سواری متوقف شد
  • نیازمند یک خط اعتباری برای جذب سرمایه گذار و آغاز پروژه هستیم/ براساس حمایت های قطعی، می توانیم برنامه زمانبندی اعلام کنیم
  • آغاز طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی
  • نویسنده کتاب موج سوم، درگذشت
  • پیامدهای رسمی گوگل و آمازون در ایران
  • رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
  • رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
  • برج سلمان مشهد در آتش سوخت
  • ساخت و تغییر پروفایل های مختلف در اندروید با Profile manager
  • تست cs35 در کاشان/شاسی بلندی متفاوت که در سایپای کاشان مونتاژ می شود
  • کدخبر: 1459

    مرسدس کلاس E کوپه در حال تست با پوشش استتاری
    مرسدس برای نسل جدید کلاس E خود همچون گذشته مدل‌های متنوعی ازجمله کوپه، کابریولت و استیشن را نیز درنظر خواهد گرفت. همزمان با انتشار تصاویر جاسوسی از نسخه استیشن این خودرو، اکنون تصاویری از نسخه کوپه آن نیز منتشر شده‌اند.

    هرچند قضاوت از روی تصاویر جاسوسی از خودروهای در حال آزمایش زیر پوشش‌های استتاری، سخت است اما می‌توان انتظار داشت که همان روندی که در تولید نسخه کوپه کلاس سی رخ داده را در اینجا نیز شاهد باشیم. انتظار نمی‌رود که تغییر خاصی در چرهره خودرو مخصوصاً در قسمت جلویی آن دیده شود. با این حال جزئیات دقیق‌تر از تغییرات روی ستون C و گلگیرهای متورم‌تر عقب حکایت دارند. نسل جدید E کلاس کوپه کمی از نسل قبلی خود بزرگ‌تر خواهد بود. بعلاوه طراحی آن و ویژگی‌های داخلی و خارجیان وامدار نسخه‌های کوپه کلاس سی و اس خواهد بود. زیربنای این خودرو، پلتفرم مدولار دیفرانسیل عقب MRA است که پیش از این در کلاس سی و سپس در کلاس E به خدمت گرفته شده بود. بعلاوه امکان انتخاب سیستم محرکه چهار چرخ فورماتیک نیز همراه با گیربکس بهینه شده 9 سرعته خودکار و پیشرانه پلاگین هیبریدی فراهم خواهد بود. هرچند این خودرو را هم می‌توان با یکی از موتورهای 4 تا 6 سیلندر بنزینی و دیزلی متنوع انتخاب کرد اما گل سرسبد آنها قطعاً محصول AMG E63 می‌باشد که پیشرانه 8 سیلندر خورجینی آن با حجم 4.0 لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو بوده و نزدیک 600 اسب بخار نیروی خروجی آن خواهد بود. مرسدس همچنین تا زمان ورود به بازار این مدل، سیستم‌های کمکی رانندگی نظیر رانندگی نیمه خودکار و فناوری‌های پیشرفته ایمنی را نیز توسعه خواهد داد.

    کلید واژه ها
    نظرات
    اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید. اولین نظر را شما ارسال کنید.
    ارسال نظر



    مطالب مرتبط