سرپرستی روزنامه اقتصادی آسیا در مشهد
  • جشن تولد لامبورگینی با "میورا اونتادور"
  • ساخت و تغییر پروفایل های مختلف در اندروید با Profile manager
  • خودروهای ارزان سوزوکی کیفیت یا تسخیر بازار
  • سیاستهای ویژه برای فروش محصولات پژو در ایران
  • فیشهای حقوقی و آدرسهای اشتباه
  • ضعف نظارت وزارت صنعت بر خودروسازان!
  • مشاور وزیر صنعت : قرارداد سیتروئن با ساپیا مبارک است
  • مرسدس کلاس E کوپه در حال تست با پوشش استتاری
  • تولید ۲ مدل سواری متوقف شد
  • تولید ۲ مدل سواری متوقف شد
  • حق ۴۹۰هزار کارگر در جیب ۱۶ مدیر دولتی
  • نیازمند یک خط اعتباری برای جذب سرمایه گذار و آغاز پروژه هستیم/ براساس حمایت های قطعی، می توانیم برنامه زمانبندی اعلام کنیم
  • آغاز طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی
  • رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
  • رسوایی میتسوبیشی درباره میزان مصرف سوخت، مربوط به خودروهای ژاپنی است نه آمریکایی
  • نویسنده کتاب موج سوم، درگذشت
  • پیامدهای رسمی گوگل و آمازون در ایران
  • برج سلمان مشهد در آتش سوخت
  • تست cs35 در کاشان/شاسی بلندی متفاوت که در سایپای کاشان مونتاژ می شود
  • کانون مشاوران آسیا با ماموریت ارتقا و کمک به برون رفت از مشکلات سازمانی و بحران های حاکم بر فضای کسب و کار در مباحث مدیریت ، بازاریابی ، فروش ، برندینگ و مدیریت تبلیغات بصورت مشاوره های ساعتی ، پروژه ای و زمانی ، متناسب با شرایط سازمان و شرکت شما ، آماده ارایه خدمت به شما مدیران و کارآفرینان گرانقدر می باشد.

    تعریف مشاوره مدیریتی

    مشاوره مدیریت، یک خدمت از جنس راهنمایی و توصیه ‌است که به مشتریان کمک می‌کند تا مسايل مدیریتی و فرصت‌های خود را شناسایی و تحلیل کنند. مشاوران مدیریت با توجه به شرایط مشتریان راه‌ حل هایی را توصیه و یا فعالیت‌هایی را پیشنهاد می‌کنند و پس از آن در صورت تمایل کارفرما، در پیاده‌سازی آنها نیز همراهی دارند. اگر بخواهیم مشاوره مدیریت را به‌گونه‌ای خلاصه در چند جمله تعریف کنیم، می‌توان گفت که :

    ویژگی های مشاوره مدیریت

    • ارايه روش‌ها و رویه‌های کاربردی در صنعت یا کسب و کار به شرکت ها توسط یک فرد یا تیمی متخصص است .
    • خدمتی است که به ارايه توصیه‌هایی به گردانندگان کسب و کار در صنایع مختلف می‌پردازد.
    • کمک به شرکت‌ها برای تجزیه و تحلیل و توسعه سودمندی عملیات کسب و کار و استراتژی‌ها است.
    • خدمتی است که به کارآفرینان و مدیران کسب و کار، راهنمایی های لازم را برای مدیریت کسب و کار خویش ارايه می‌کند.
    • حرفه‌ای است که به رهبران شرکتها، دولتها، سازمانها و مراکز غیر انتفاعی خدمات توصیه‌ای و مشاوره‌ای ارايه می‌دهد.

    خدمات مشاوران مدیریت

    به صورت کلی، خدمات اصلی که توسط مشاوران مدیر ارایه می‌شود، شامل موارد زیر است:
    ۱- طراحی و انجام مطالعات ویژه، ارایه رهنمود، طراحی و برنامه‌ریزی و مساعدت حرفه‌ای و فنی برای پیاده‌سازی تصمیمات .
    ۲ - بازنگری و پیشنهاد بهبود خطی‌مشی ها، مراحل، سیستم‌ها، روشها و ارتباطات سازمانی.
    ۳- معرفی ایده‌ها، مفاهیم و روش‌های جدید مدیریتی . مشاوره در لغت به معنی دریافت رای و نظر تخصصی دیگران برای انجام کاری است . کانون مشاوران آسیا فعالیت های خود را به منظور کمک و همراهی با شرکت ها و سازمان هایی که یک یا تعدادی از اهداف و دغدغه های زیر را دارند شکل داده است : o تمایل به ایجاد دپارتمان بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و یا تقویت و علمی نمودن آن را دارند .
    o دغدغه های پیش فروش ، تبلیغات ، فروش و واگذاری دارند .
    o قصد معرفی محصول یا برند جدید به بازار دارند .
    o سهم بازارشان نسبت به رقبا کمتر است و یا اخیراً کاهش یافته و مصمم به افزایش آن هستند .
    o توانایی جذب مشتریان جدید را ندارند .
    o چالش در قیمت گذاری دارند .
    o در تعیین چشم انداز و ماموریت سازمان دچار تردید هستند .
    o در تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصتها و تهدیدها نیاز به کمک دارند .
    o در تدوین استراتژی بازاریابی ، تبلیغات و فروش دچار سر در گمی هستند .
    o تمایل به توسعه و رشد در بازارهای فعلی و یا جدید دارند .
    o ایده های بزرگ و پویا در سر دارند اما قادر به اجرایی کردن آنها نیستند .
    o نیاز به بازنگری در عملیات ارتقای فروش دارند .
    o قصد ارزیابی سیستم و نیروهای فروش خود را دارند .
    o قصد شناسایی بخش های جذاب بازار و نفوذ در آنها را دارند .
    o تمایل به ساماندهی و یا تغییر در کانالهای توزیع خود دارند .
    o تمایل به ایجاد پخش شاهرگی یا پخش مویرگی دارند .
    o قصد استخدام مدیر بازاریابی ، مدیر فروش ، فروشنده و یا ویزیتور دارند .
    o درصدد ایجاد فروشگاه های زنجیره ای هستند .
    o تمایل ورود به بازارهای بین المللی را دارند .
    o قصد حضور اثربخش در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را دارند .
    o قصد سرمایه گذاری در یک صنعت و یا بازار جدید را دارند .
    o در بسته بندی محصولات و کالاهای دچار مشکل و یا تردید می باشند .
    o تمایل به داشتن تبلیغاتی اثر بخش که منجر به افزایش فروش و یا سایر برنامه های سازمانشان گردد را دارند. و ...